Underbart!

Viklen helg det vart!
Fredagen var ganska lungt men sen på Lördagen kom stökiga sötnosen :)
Sen på idag så spelade man match och kollade på 3 andra och sen hade man träning :(
Vi vann med 12-1 mot Katrineholm haha! Lekstuga ♥
men iaf jag är helt slut! :o

Haha åh juste! Idag när vi va och kollade på match så va Lukas där. En 1.5 år liten bebis :)
Så söt han är!
Men iaf först va han blyg när jag började leka titt tutt med han.
Men sen så ville han sitta i mitt knä och då somnade han :$
Så sött!
Sen lekte alla runt mig paparatsi sen sålde Fia Wallén mig som barnvakt (150 kronor i timmen) HAhaha lol :d
Mitt framtids jobb, eller inte ;)
Nu ska jag kolla film så alla får ha det så bra!
Puss och kram!
Tack för Helgen Josef<3

Kommentarer
Postat av: youknowwho!

Tack själv patricia!<3

2011-03-07 @ 00:21:20


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0