Hej ;)

Jag la inte in något inlägg i morrse, och det är för jag fick jävligt stressigt.
Hade planerat allt perfekt i går och sen när jag vaknade satte jag mig vid datan.
Och tiden bara flög iväg, men jag kom i tid till bussen.
När Josef sen stigit av bussen stack vi och lämna in hans armband och  sen gick vi och handlade.
Sen gick vi hem. Typ kolla Tv.

Och ni skulle hört Alex igår ;o
Det är inte bara mamma och pappa som gjort mig till mobboffer ;o
Alex; Vad gör du?
Jag; Gumman sover du gott?
Alex; Vad fan gör du? snackar du med soffan ;s
Jag; Eeh nej?
Alex; Vad fan snackar du med då?
Jag; Nova?
Alex; Aha har hon lagt sig där nu...

Aja bara dax att vänja sig, Josef är också på mig ;o
Om inte Oliwer!?

Skit samma, haha :)
Det är en del av min vardag bara ;)

skriver i natt när babe sover.
hare så bra så länge!

Puss<3


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0