Sådär ja :)

Nu har jag städat klart, eller aa va ett tag sen men ändå.
Tog ett tag innan jag började men men.
Efter jag städat klart satte jag mig vid datan igen.
Sen skulle vi käka men jag var tvungen att gå ut med Nova.
Asso saken är den att det regnade och åskade.
Och jag är skit rädd för åskan haha.
Men när jag kom hem var mamma först med att fråga fall jag stått och vart skit rädd.
Jag bah nej -.-'
Sen pappa samma fråga.
Man bah: vadå utsätt mig till mobboffer? ;o
Sen käkade jag och sen satte jag mig vid datan igen (nu).
Nu vet jag inte vad som händer men får väll hoppas på något lite roligt.

Det luktar rök i mitt rum ;o?!
Vet inte varför men men det kan jag leva med.
Nu ska jag ta det lungt eller något.
Iaf hare så bra!


Puss<3


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0