Alla ♥ Dag :)

Hejsan alla <3




Har inte skrivit i helgen vet.
Har vart hos Jossan eftersom det var ett tag sen :)


Orkar inte berätta ALLT som hänt i helgen men det har hänt skit sjuka saker i alla fall x'D

Fredag:
 Chilla lite med film

Lördag:
skulle träffat lite folk men vart en LÅNG promenad istället ;o xD
( när vi gick hem kom en typ ''gubbe'' med en hund och frågade oss om vi viste när pubben stängde. Vi ba : 2 typ. han ba: okej och sen kolla hunden på mig och typ sprang emot mig. ''Gubben'' snurade runt och halkade (för dom stod lite längre bort så kopplet räkte inte.) och slog i huvudet. han ba: aj, det var visst halt här. och det var så pinsamt för jag kunnde inte hålla mig för skratt, hållde fan på att skratta ihjäl mig. '' gubben'' blängde på mig med en sur min när han kommit upp hahah xD )   

Söndag, (alla hjärtans dag):
 Har inte gjort så mycket. Vi typ gick ut och fotade lite sen gick vi in och då vart det datorn. Sen drog vi till specce lite snabbt :)


Det var väl helgen de ;D


Men men livet går väl bra och jag tar dagarna som dom kommer :)

Nu ska jag sova annars kan jag ju säga att jag inte kommer vara speciellt pigg i morgon :)

Puss åh Kram alla <3

// Patricia


♥ Happy Valentine's day ♥


                                                                                                                  
Alla människor betyder alltid nåt.
 Du var fan som en jävla sjärna i himlen som lysste skit starkt.
Men lågan försvann sakta när alla sanningar kom fram...
 
                                                                                                                     


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0