Lalalalala...

Heej igen, ny dag nu då!<3


Idag har jag vartit i skolan och på kvällen tränat innebandy :)
I skolan var det väll den vanliga-lång dagen. (idag) och samma i morgon -.-
Träningen gick super men har ont i höften, fråga inte vf vet inte själv haha xD
Och sen så klart knät som ska dampa sönder lite också.

Men annars har det väll varit toppen idag. Har även tänkt på en del saker typ som...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Varför ta upp saker om och om igen när man redan erkännt ;s ? (skolsak (a' )

Har jag gjort nånting fel ?, alla verkar hålla sig borta från mig som jag gjort nåt konstigt...?

Varför blanda in mig i saker jag inte ens viste om ;o ?

Är sanningen bättre än att ljuga, även om ljuga vore lindrigaste utvägen just nu ?


Är döden bättre än livet när alla problem kommer ?

Vilka skulle sakna mig om jag bara försvan en dag ?

( många flera tankar, men palla räkna upp allt )

------------------------------------------------------------------------------------------------

Annars är allt skit bra, men man kan ju börja undra vad som hänt ;o


LÄNGTAR TILL HELGEN <3<3<3

Men nu äre dags att sova, god natt

// Puss å kram Patricia <3



♥♥♥♥
I love you,
 I trust you
 Hope you are with me when everything is crap
 Will anyway always be with you.
 Promise.
Hope you know this ...
(you know who I mean)
♥♥♥♥


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0