Mys snart då (a'

Shulelul !<3

Skolan idag då :)
Fuck dag!
 2 prov, först matte (oförberätt) sen engalska och sen hade vi glosförhör i spanskan.+ lång dag :(
Har inte vart toppen pigg heller ;o
Så skolan kanske inte var det bästa hehe.

Sen fågade jag om Nadina, Andreas och Hampus vill hänga med på lazerdom på söndag. Så klart sa alla galningar JA hahahah xD Så nu kanske vi blir runt 11 personer. Måste även kolla biljetteroch sånt :S men men ser fram emot det skit mycket. Helgen kommer äga ! Längtar efter att träffa dig också Max (:
Kommer bli skit kul allt ihopa.

När vi sen gick hem efter skolan hängde jag med Nadina hem så nu sitter vi vid varsin dator och gör just inget förutom musik och typ sanckar då och då hahahah xD
Skulle vart inne på msn om det funkade men det gör de inte, så kan inte :(
Alla som vill snacka får vänta tills senare eftersom min mobil också e utladdad, men har ju ändå inga pengar så.

Men men, nr jag dragit hem s blir det v'l datorn. ;o

Hare bra nu ska jag dra

Kram


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0