Ny dag :)

Idag har ja inte gjort så mycket. Skol skit och vänner xD

Skolan var skit tråkig som vanligt, fast skrattade igenom hela typ hahaha xD Zhara: Det hänger typ så som en höna på henne :O Nadina : Va ? hahaha * vi kollade* ( stämde) as garvade hahahaha XD
----------------------------------------------------------------------------------------------
Seriös varför måste skolan finnas :O ?
vet varför men asso varför ?
Men men ..

Jag o mina vänner hade skit kul..
Först byggde vi med Puzzel, sög -.-'
Sen satte vi oss vid datan och typ chattade med nått pervo ;o ;s
Men sen sket vi i han och gjorde annat, kommer inte ihåg vad. Men nått på datan vare iaf
Snackade på msn och camade med några. Och samtidigt som vi camade skrev mina kompisar massor på mina armar :O hahaha pallar inte ta bort de för de e så mycket :O

Resten av dagen har varit datan och annat. :)

För tillfället mår ja skit bra och livet leker ;) Finns säkert några små problem här och där men men de har väll alla ? :P

Nu tror ja jag ska sova skolan i morgon -.-'
kl : 22,46


God Natt hare så bra

// Puss ååh Kram Patricia ;*<3




Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0