05:09♥

Tjääänhhaa då vare Tisdag morgon nu då. Mamma vaknar snart, pappa också haha lol jobba fan vad tråkigt :o
Till vänster om mig ligger Sandra den bästa och sover på en madras och i min säng ligger Hanna den bästa. vart fan ska jag sova? I soffan ligger Nova -.-' Men aja får väll väcka Hanna så hon går till soffan och Nova så hon går till min säng. Jag har skit tråkigt men ändå... ska nog sova snart. Har haft skit roligt i kväll/natt. Tycker synd om Robin :( Men aja ring när du vill finns alltid på mobilen! Haha han ringde 03:19 ungefär och då skulle han och hans kompis grilla o.O jag bah va fan ska ni grilla nu? Han bah, ja! :D västa happy lät han också.
Men aja ska sova nu.
God natt,
pusshej♥

Älskar er;
♥kungeN, Josef Westergren♥
♥lill gurkan, Sandra Gahlin♥
♥Smurf, Nadina Agic♥
♥Ludwig Fredriksson♥
♥Jesper Kristensen♥
♥Robin Ulander♥
osv...


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0