GoD mOrGoN

Klockan är snart lite över elva och andledningen att jag är uppe så här tidigt är för att vi ska till polisen och fixa pass idag. Jag e döds trött men måste juh, annars får inte jag åka till Tunisien! Aja igår kväll byggde jag hattar av papper till mig och mamma och pappa. Alex byggde sin egen (bild kommer på oss) Så då satt jag, mamma och Alex med dom hela kvällen. Eller aa jag hade den tills jag låg i min säng. Men jag typ as garvade för först viste jag inte hur man gjorde och då vek jag bara på något sätt och satte den på pappas huve och jag garva sönder,,,
Pappa; ÖÖöö ingen annan garvar -.-'
Jag; Hahaha jo ser du inte? Alla garvar juh.
Och sen så satte jag mig igen och då kolla jag och Alex på ett youtube klipp och så gjorde jag som dom gjorde och då hade jag en hatt! Jag vart jätte glad och sen gjorde jag bara fler och fler och nu ska jag göra till hela sverige. Men iaf sen när mamma och pappa lagt sig poppa jag och Alex popcorn och sen skulle vi kolla på en film sa vi, men Alex var så seg så jag käkade upp alla popcorn, hahaha. Sen typ skulle jag ställa mitt glas vid diskbänken och då sa Alex något på engelska och jag översatte det för han ville. Och han ba iiiiih när jag sakt det. Och jag börjar garva och kunde inte sluta heller. Fick skit ont i magen, men sen slutade jag när vi hade valt film och då kolla vi på den och sen gick vi och la oss.

Nyss käkade jag frukost och nu väntar vi på att pappa kommer tillbaka, han skulle typ hjälpa en kille på jobbet och sen skulle vi åka så jag måste skynda mig att fixa mig. Så vi hörs senare!

PussHej<3

Saknar Josef skit mycket, men jag älskar han också och jag hoppas verkligen han har det bra där borta.


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0