God Morgon<3

Då vart man väckt vid elva tiden idag då. Somnade 05.30 ungefär. Men jag e inte trött för de. Fattar inte hur folk kan kalla mig för fladdermus? Jag e juh liksom vaken lite på dagarna iaf. Brukar sova till runt 16.00 men det är så skönt och bara ligga i sängen och sova! Men nu på sommaren går det inte för det blir så varmt. Men ska väll inte klaga på värmen, jag ville juh ha den, så ska bara njuta i fulla drag tills kylan kommer igen.

Vet inte vad som händer senare idag. Men tror vi skulle och bada! :D
Till kvällen ska jag försöka få ut några vänner och bada, men kommer väll säkert inte gå. Annars blir det väll datan och snacka med lite folk. Men hoppas mest på badet, nu på sommaren önskar jag att man bodde nära sjön så man kunde bada när som hellst. Eller att man bodde i en lite större stad så man kunde åka med rätt så många och bada, det blir alltid lite roligare då.
Men familjen och jag har tänkt på att flytta till Katrineholm...
Jag som kom med idén, men nu vet jag inte längre. Det kommer bara bli mer avstånd från Josef vilket innebär att vi inte kommer träffas lika ofta och kanske att det tar slut :( Det är liksom jobbigt som de är nu och att flytta till Katrineholm skulle göra det värre. Ska försöka få mamma och pappa att flytta till E-tuna ist. Men då måste dom byta jobb och de e juh inte det lättaste. Men aja vi får väll se hur det blir.

Nu ska jag kolla med mamma och pappa vad som händer idag så vi hörs senare :)
Hejdå!<3


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0