Söndag eftermiddag och jag säger hej ;D

Haha igår vart det inge inlägg på kvällen men jag var med Emma och Moa. Vi typ satt först i köket hemma hos mig och snackade lite och sen ringde Moas mamma så vi drog till henne och kolla på en film. Tyvärr hann inte jag och Emma se klart den men vi gick hem till mig och kollade klart, det var liksom på voddler så vi fixa det.
La mig till sängs vid fyra på morgonen men kunde inte somna så jag låg typ och spela på mobilen men sen så somnade jag.
När klockan var några minuter i nio vaknade jag igen, vet inte varför, jag var döds trött. Kunde inte somna men försökte, tio över nio fick jag ett sms och jag tänkte vilken idiot skickar meddelande nu. Jag kollade och så var de älsklingen jag bah oj då. Han ska juh till stadium sports camp idag. Jag svarade och sen låg vi och messa ett tag innan jag somnade om igen och sen messa jag han igen när jag vaknade vid elva.
Han åkte då bil. Sen somnade jag om igen och vaknade vid tolv ungefär och då messa vi bara två sms, han har inte tid, tror han var framme då. Jag låg och drog mig.
Sen gick jag upp halv två. Käka frukost och var social med pappa som hade börjat bygga på ett skit svårt puzzel jag fick i julklapp. Satt med det till typ fem eller någe, då skulle vi käka och det fick bli grillad hamburgare. Nu är klockan kvart i sex och jag kom precis in med Nova från promenaden.
Vet inte vad som händer nu ikväll men ska nog packa. På tisdag drar jag juh.
Kommer sakna älsklingen vi kommer typ inte kunna messa någe, men hoppas han får det kul iaf. Och jag litar på att han inte hittar på någe som kommer göra det svårt...
Nu bad mig pappa att städa innan mamma kom hem, åh jag orkar verkligen inte.
I morgon ska vi dra till polisen och skaffa pass tills vi åker utomlands i höst.
Men aja ska väl göra som pappa säger, annars blir det juh inga pengar.
Hoppas alla mår bra, själv är jag lite smått deppig och saknar Josef sjukt mycke, men just nu är det bara början, han ska vara där i en vecka och aa. Vi får väl se hur det går.

PussHej<3

Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0