DJ ♥

Heeej alla losers (a'

Idag var man i skolan, var värsta flumm ;o xD
Men har ju faktiskt vart borta i en dag x)

När jag kom hem ringde jag DIG!<3
Och sen somnade jag typ direkt efter jag lagt på (a'
men var skit trött.
Medans jag sov spelade Linn GH.
Hahah kännde att jag dissade lite xD

Men när jag vaknade kollade vi på gymnasium tillsammans xD
Hittade ett najjs, hade tänkt att gå fotboll :)
Nu ziggar jag bara i soffan framför TVn. Men det är snart dax att dranga.

Såe byye så länge höres senare :)

PS: idag kom overallen, så bilder kommer senare :D


// patricia


nalleBeBiSeN@bdb


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0