Hemma tidigt (:

Tjoo igen !<3

Ny dag idag då :)
Egentiligen skulle jag komma hem vid 16.00 ungefär, men mår inte så bra så jag stack hem vid 10.00.
Har typ inte mått bra på flera dagar. Men av olika orsaker, ibland feber åh sånt eller känslor.

Efter första lektionen idag samlade Hannah tjejerna i klassen och vi typ hade samtal om nåt ;s
Det var nåt om att tjejerna hade bildat grupper och sånt shit xD
Men jag tycker vi inte har några problem. Visst det finns säkert skit sanck härodär men vi finns alltid där för varandra :D
Alla tjejer är egentligen emot killarna ^^
Dom tror typ att dom e bättre än oss för dom är killar ;S
Men aja i alla fall, vi kommer ha såna flera gånger under våren x')

Sen gick jag typ hem.
Kollade film åh åt lite, datorn sen film igen (:
Nu sitter jag här, väntar på att huvudvärken ska gå över ;/
Tror inte det blir innebandy i kväll men jag måse ändå åka ner och hämta min nya overall :P
Vill inte missa för mycket, då kanske jag inte får följa med på cupen ;o
Vill med! 
Men får väl ta veckorna som dom kommer.


iMODE!
Igår kollade jag på lite kläder :)
Nån som vet en bra sida att kolla på förutom:
http://www.topstreetwear.com
http://www.junkyard.se/
och sen gina och H&M och dom där :)
Nån bra sida :D sääg till såna fall TACK♥

Jag hittat där emot en tjöja jag velat ha skiiit länge 
http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=7373&ProductDetailId=42722

KÖPA ELLER INTE ?

Men nu ska jag snacka vidare med lite vänner sen ska jag väll äta nåt igen :)
Hörs senare och då kommer nog lite bilder på nya overallen (: <33

♥ Ha det bäst så länge ♥
PS: kanske kommer små inlägg under dagen :)

// Patricia

DU (L)


 


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0