Ny bild (a'

Hej alla

Klockan är 00.40 och jag sitter och snackar med KalleBalle och lyssnar på musik :D
fett najjs

I morgon är det match och vi vinner det här!

Sen sisst har jag laddat upp bilder till bloggen nu måste jag bara lägga upp dom xD
Jobbigt var det.

Jag e sjukt trött men inte tillräkligt för att sluta tänka på det som händer :)

-----------------------------------------------------------------------------
Asso shiiit det var att få sancka ut med dig ;o
Mår mycket bättre nu, men kommer snart gå tillbaka xD
Men du hjälpte mig lite i alla fall.
Skönt att veta att någon fattar hur det är att ha det så här.
Tack så mycket för att du finns.
Och förlåt att jag hade fel uppfattning av dig förut ;$
-------------------------------------------------------------------------------

Hare skönt, ska reäcka nu. 
puss

// Er BeBiS♥


--------------------------------------------------------
Du fick mig att le och skratta.
Du fick mig att gråta och hata.
Men du jobbade tillbaka allt.
Tack för att du fick upp mig på fötterna igen.
Trodde aldrig det skulle gå.
Nu skrattar jag och ler igen.
Och det är inte falsk, det är sant.
------------------------------------------------------------


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0