Shit vad länge sen ;o :(

Hejsan!<3

Var ett tag sen jag skrev, men datorn har ju inte fungerat och sånt :(
Men nu är jag tillbaka på banan igen.

Igår var man på fest då.
Fifan vad skojj det var. Länge sen man hade så roligt med släkten.
Jossan lärde mig åh dansa lite :) det måste vi göra om, asso Jossan fyfan vi ägde ju på dans glovet ;)
Och så klart fick jag dansa med pappa lite xD han var ful så det gick ju inte så bra men aa.
Han dansade nog med alla tjejer på festen ;o :D (Y'
Hahah bäst var nog när mamma slängde iväg Alex när dom dansade xD
Fyfan vad jag skrattade åt dom efter.

När vi kom hem var klockan runt halv två och pappa och jag åt pizza MUMS :)
Sen gick jag och la mig.
När jag vaknade hade jag huvudvärk och ont i föttterna och ryggen ;s
Men det är bättre nu.

Går dagen vart ändå bästa på länge!

Idag så är det träning och vi ska fira morfar ockås xD :P
Massor med firande i Mars -.-'

Men nu ska jag väl ta det lungt och umgås med familjen.
Darton är tråkig för tillfället ;o

Herrå
Höres i kväll kanske :)

// PÖZZ BeBiSeN


SNETT ;O ;(


Kommentarer
Postat av: Jossan :D <3

Haha xD ja du det var as kul :D Visst äger jag ;P xD men jag tycker du ska uppdatera lite mer :D ;P <3 Hörs :D <3

2010-04-05 @ 22:54:01


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0