Smile Kid Smile

FREDAGSMYS !<3

Hahaha förut när jag skulle äta kom Nadina åh Ante. Så vi drog ut med hunden åh lekte lite istället åh jag åt senare. Sen kolla dom på film åh jag satte mig vi datorn. sen har jag blivit kvar där xD

Men har också typ sanckat med en kompis, var skit skönt. Var ett tag sen åh han är de ända som lyssar i princip på det jag har och säga. Eftersom jag har lite svårt att snacka med mamma åh pappa xD Då tar jag dom jag litar på mest.
Men aa var skönt.

I morgon blire match mot ONYX som vi nog tar skit lätt (a'
Sen efter kompisar.
Jag skjuter upp bilderna tills i morgon ni får nöja er med bilder från KH med Jossan som kommer sen:D

Nu ska jag ner åh kolla vad familjen gör eller kolla om Ante åh Nadina vill med åh handla godis :D

HARE BÄST !!<33

// BeBiSeN


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0