Det efter längtade påsklovet är äntligen här! :D ♥

Gud vad jag har längtat på att påsklovet skulle komma!
Och nu är det här, jippi!
Har redan bestämmt ungefär vad som händer! :D
Denna helg:
Idag (fredag): Ut med vänner
Lördag: Emma & Sandra sover här, mot kvällen blir det utgång
Söndag: Städa så mitt rum ser perfekt ut (kanske möblera om! :D )
Påsklovs veckan:
Måndag: Niklas Smetana kommer ♥ Shit vad jag längtar!
Tisdag: träning kanske! annars inget speciellt :)
Onsdag: Baka och sälja kakor med Nadina, Linn & Niklas
Torsdag: Bowla o kanske åka till E-tuna
Fredag: Marie och hennes familj kommer
Lördag: Niklas åker hem :(
Söndag: Utgång
Måndag: ta det lungt :)
Måste erkänna att det ser toppen ut i mina ögon! :D
Nu ska jag se om Vickan och Nadina är klara så vi kan dra ut.
Hoppas alla får en trevlig kväll! :D
Puss<3

Kommentarer
Postat av: frida

Hoppas allt är bra med dig idag, är det de? :D

Kramis



Btw, tyck gärna till om min nya vårdesign! :D

2011-04-16 @ 09:00:43
URL: http://fridafotoo.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hej Söta du! :)

Vad händer hos dig? :D



KRAM

2011-04-16 @ 12:57:31
URL: http://sannaakarin.blogg.se/


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0