DAMN!

crap, jag är skit trött och fan känner mig drogad :o
tror jag ska sova..
min dag idag då, sov i 4a timmar sen upp och fixa sig lite för rolighetens skull. Målade naglarna och annat skit, sen efter de så kom Rojne (stv) hit för att prata om polis saken! :) skit kul abslout..nej inte ett dugg -.-
Jaja iaf efter de så drog jag och mamma ut på tiden genom att kolla på film, efter de ut med Nova & beställa pizza.
OMG! min mamma är bäst på att barnsla sig!
Efter de så gjorde vi inget jag stack ner och snackade med lite folk, sen vart de film. Ehm typ Fight club. sög kuk men aja... tack Tom för filmtipset verkligen! ehm nu sitter jag här, känner mig drogad och tänker på när jag äntligen får flytta! gud så skönt, hmm längtar redan och vi har inte ens börjat än!
GUD! filmen gjorde mig sajk, seriöst den sög så hårt att man inte ens orkade se den, men jaja jag orkade!
jag idag dårå, med mammas kofta...
jaja iaf..
PEACE!
'någonsin tänk på dem som verkligen älskar dig och bryr sig om dig? -Jag tror inte du har de, inte på riktigt, du glömde liksom mig?'

Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0