Go morgon, go middag, go kväll :)

Nu har jag vaknat och har nyss ätit :)
Sitter och snackar med Jesper haha xD
Vårt samtal går seeeeegast :/
men jaja, undra vad som händer ikväll, tror det blir film med Niklas som vanligt.
han är just nu och tränar annars hade jag snackat med han :o
Men hmm, skolan i morgon, undra hur de kommer gå. Känner mig inte fullt frisk men måste dit för vi har 3 prov nästa vecka!
Sen har jag missat ett engelska prov tror jag :/


Skrev inte mycket igår för hade så underbart roligt med Niklas :)
han vet verkligen hur man har roligt i tråkiga lägen, sen på kvällen vart de en skräck :D


Hade en underbar kväll igår.
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

mwihihi naaw.. :$

2011-02-02 @ 18:10:54


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0