Hejsan :)

Tänkte skriva ett inlägg i morse man hann inte. Ska försöka komma upp tidigare varje morgon så jag hinner skriva. Skulle kunna berätta om allt stört jag drömmer om ;)
Allt jag hann i morse var en dusch och en rejäl frukost♥ de var länge sen! :o
Vet inte vad jag ska skriva för just nu TVINGAR Niklas mig att se Hatchet2 för vi inte hann se den i går :(
men jaja jag vill faktiskt se den :)
Helgen är planerad nu och de som händer är:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fredag: Skolan, Katrineholm med underbara Kim Edvinsson och min babe Nadina Agic, vi ska se Trassel på bio! :)
Lördag: Innebandy DM i Södertelje, vänner m.m
Söndag: Träning och vila :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag längtar!
I morgon har vi prov på Engelskan och jag vet inte ett piss om vad vi ska kunna! :o
Jätte bra haha! xd
puss&kram


''snart sitter råttan i  råttfällan''

Kommentarer
Postat av: hehu

jaa nu får du allt berätta va du drömmer om ;) säkert bara om the grudge tjejen xD



men du behöver ju inte kolla om de känns som jag tvingar dig.. :(

2011-02-03 @ 17:02:16
Postat av: Svar: hehu

Hahaha nej det är de inte! :)



Känns inte som du tvingar mig gubben (:

och även fast de gjorde de så vill jag se den <3

2011-02-03 @ 17:05:09


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0