Ni bestämmer!

Jag har nu varit vaken i 1 timme ungefär ;)
Ska nog kolla film snart, men funderar på att fråga ut Niklas falla han hade roligt igår.. men hmm.. bryr jag mig verkligen. Vill jag verkligen veta? :o
Haha nej de vill jag inte, men jag vet att han vill att jag ska fråga :D
Haha, vet att han hade roligt :)

Men i alla fall, kollade nyss på OnePiece som jag länge velat köpa!
Ska nog köpa den rosa, men saken är den att det finns två olika :(
så upp till er vilken? :D
ROSA/VIT
Eller..
Hel rosa
Ni bestämmer! ;D
I'll be back!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet att du vill veta! :D

2011-03-13 @ 20:36:24


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0