Our haters make us famous

Japp min rubrik säger det mesta ;)
Alla som sprider rykten gör bara så fler vet vem man är :o
Vilket är posetivt, eftersom att dom som tar en egen koll på personen som ryktet är om kanske gillar den ist för tror på ryktet :o
So wtf, orkar inte bry mig om alla 1000 rykten som verkar gå om mig just nu :)
Livet kommer sluta bra på någotvis ändå.
Så det va väll typ det jag ville säga :)
Snart ska jag på tränning men för tillfället lyssnar jag på musik som jag inte lyssna på ungefär 1 år! ;o
Wow, de är många olika låtar :)
Hoppas alla haft en trevlig dag,
i'll be back <3

Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0